ضوابط و مقررات همکاری در فروش لوستر ناظری

 

سامانه همکاری در فروش لوستر ناظری

ضوابط و مقررات همکاری در فروش لوستر ناظری

ضوابط و مقررات همکاری در فروش لوستر ناظری

ضوابط و مقررات همکاری در فروش لوستر ناظری ( که در این قرار داد به اختصار سامانه همکاری در فروش نامیده می شود. )، سامانه ای که بر روی وب سایت فروشکاه اینترنتی لوستر ناظری به آدرس www.lusternazeri.com ایجاد شده و شامل سیستم همکاری در فروش و طراحی های موجود در آن می باشد. عضو شدن در آن به شما امکان می دهد که از وب سایت، شبکه های اجتماعی، و نرم افزار های آنلاین خود درآمدزایی نمایید. اشخاصی که در این سامانه عضو شده و نام کاربری و رمز عبور دریافت نمایند، همکار / همکاران نامیده می شوند.
در سامانه همکاری در فروش لوستر ناظری ، یک لینک اختصاصی که برای هر فرد به صورت مجزا تعریف می شود. در اختیارتان قرار می دهد و شما با قرار دادن این لینک در سایت یا شبکه های اجتماعی که در اختیار دارید می توانید درآمزایی کنید.

نحوه درآمدزایی م مزایای همکاری در فروش

هنگامی که کاربران و بازدید کنندگان وبسایت و یا شبکه های اجتماعی شما، بر روی لینک اختصاصی شما کلیک کنند تا کالایی را که در
سایت فروشگاههای سامانه همکاری پیشنهاد شده خریداری نمایند، شما برای هر خریدی که انجام می شود ( در صورتی که در مهلت قانونی آن فروشگاه، عودت نگردد ) ، می توانید درصد مشخصی را به نسبت قیمت کالای خریداری شده دریافت بنمایید.
نرخ تبدیل بالا: هر کاربری که با لینک شما وارد می شود تا زمان ۶۰ روز هر خریدی که انجام دهد، پورسانت آن خرید به حساب شما منظور خواهد شد. حتی اگر کاربر محصولی را تهیه کند که توسط شما بازاریابی نشده باشد.
لوستر ناظری می تواند برای سهولت در انجام تبلیغات کالا و خدمات فروشگاههای سامانه همکاری، اطلاعات، تصاویر، متن و محتوای بازاریابی و دیگر موارد در این رابطه را برای شما فراهم نماید.

مراحل همکاری در فروش

ثبت ‌نام و دریافت لینک اختصاصی
درج تبلیغات در سایت و شبکه های اجتماعی توسط شما
کسب درآمد به ازای هر خرید از لینک شما
قطعی شدن کمیسیون شما پس از حداکثر ۱۰ روز در صورت کنسل نشدن خرید

سیاست های رعایت حریم شخصی

لوستر ناظری به اطلاعات خصوصی همکاران که از خدمات سامانه استفاده می کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می کند.
لوستر ناظری متعهد می شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هر چه مطمئن تر و امن تر شدن استفاده شما از سایت را توسعه دهد. در واقع با استفاده از سامانه همکاری در فروش لوستر ناظری، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می دهد.

کسب درآمد اینترنتی برای چه کسانی مناسب است؟

این سیستم منبع درآمد خوبی برای نوجوانان، جوانان، خانم های خانه دار، وبمسترها و یا هر فردی باشد که می خواهد لذت کسب درآمد در خانه را تجربه کند و یا به فکر ایجاد یک منبع درآمدی جدید است.

شرایط پذیرش همکاران

همکاران برای پذیرش در سامانه همکاری در فروش لوستر ناظری باید شرایط و استانداردهای ذیل را داشته باشد، در غیر اینصورت
تائید نخواهد شد:
حاوی اطلاعات غیراخلاقی و خلاف مصلحت عمومی نباشد.
فعالیت سیاسی نداشته باشد.
مطابق با قوانین و مقررات حاکم باشد.
تبصره: لازم به توضیح است که موارد بالا به تشخیص لوستر ناظری بررسی می گیرد و در صورت عدم پذیرش در سامانه همکاری، امکان
اعتراض و تجدید نظر وجود ندارد. همکار با آگاهی از این امر اقدام به ثبت نام نموده و تمی تواند ادعای ورود خسارت را داشته باشد.
شرایط پرداخت کمیسیون به همکاران بر اساس شروط پرداخت و نرخ های اعلام شده در لوستر ناظری در هفته ابتدای هر ماه حساب های ماه قبل پرداخت می گردد.
کلیه پرداخت به همان شماره حساب که همکار در پنل کاربری خود ثبت نموده صورت می گیرد.

کارمزد فروش محصولات لوستر ناظری

میزان کارمزد برای فروش های مستقیم در فروشگاه اینترنتی لوستر ناظری، برای فروشنده سطح پایه ( BASIC ) به ازای هر فروش
محصول ۱۰ و برای فروشنده سطح حرفه ای ( PERMIUM) به ازای هر فروش محصول ۱۵ می باشد.
سطح بندی همکاران سطح پایه ( BASIC ) : همکاران فروش بلافاصله پس از ثبت نام در سامانه همکاری در فروش لوستر ناظری در سطح پایه قرار می گیرند.
سطح حرفه ای ( PERMIUM ) : همکارانی که بتوانند فروش کلی خود را در یک سال بیش از ۵۰ میلیون تومان ارتقاع دهند به سطح
حرفه ای ارتقاع داده می شوند.

حل اختلاف

طرفین تصریح و توافق دارند که محل انعقاد قرارداد شهر رشت می باشد. در صورت بروز اختلاف، مرجع صالح، دادگستری های شهر رشت می باشد. این بند مانع از توافق طرفین، در هر زمانی، برای حل دوستانه و مسالمت آمیز موضوعات نمی باشد.

قهوه قهریه

تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، لوستر ناظری هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

آموزش خرید لوستر :

لطفا قبل از خرید لوستر نکات آموزشی جهت خرید لوستر را مطالعه بفرمائید.